вторник, 12 март 2013 г.

Добо в София

Този четвъртък и петък (14 и 15 март) предстои поредното ми гостуване в София. Задават се три много интересни събития, за които ще разкажа съвсем накратко.



Винаги съм щастлив, когато се събера със Скил и Селектор Стилиян, с които освен че сме добри приятели, споделяме и обща любов към соул музиката (за която ще стане дума по-нататък), към добрата домашна ракия и още куп неща. В четвъртък тримата ще представим поредната селекция от парчета, издадени от Балкантон, този път в столичния клуб Planet.



В петък се налага да съчетая две събития, което няма да засегне по никакъв начин нито едното от тях. От 21:30 започва традиционната ми вечер в Петното на Роршах - едно от най-любимите ми места в София. Всеки път се чувствам извънредно добре, когато застана зад пулта на този клуб и съм сигурен, че и сега случаят ще е такъв.



След 01:30 вече ще съм в клуб Жул Верн, за да се присъединя към първата соул среща в България на всички, които обичат соул музиката (или поне на тези от тях, които са в София). Фактът, че това най-после се случи и в нашата страна, е обнадеждаващ, а основен виновник за това е Селектор Стилиян. Събитието всъщност се състои от две части: прожекция на филма Soul Deep: The History Of Black Music от 20:30 в новооткритата зала за танци Flava House (ул. Цар Симеон 70) и парти от 22:30 в клуб Жул Верн (ул. Г. Раковски 127) с диджеи Селектор Стилиян, Скил, Bobskee и моя милост. Нямам търпение да се потопя в атмосферата на това събитие и да си поговоря с други фенове на соул музиката (които, изглежда, не са никак много в нашата страна). Надявам се тези срещи да се превърнат в традиция и да допринесат за развиването на соул културата в България (колкото и езотерично да звучи това).

Ами това е. Ако сте в София тези дни, минете през някое от местата, за да се видим и да послушаме заедно хубава музика.

Добо М.

Няма коментари: