четвъртък, 25 февруари 2010 г.

Jamiroquai с първа концертна дата за предстоящото лято

Здрасти. Днес британската Acid Jazz банда Jamiroquai излезе с официално съобщение относно първата си потвърдена концертна дата за предстоящото лято. Ако имате път към Австрия през юли, можете да ги видите и чуете на виенския Nova Jazz Festival на 24-ти. Тайничко се надявах мястото да е по-близо до нас (нямам предвид по-близо до апартамента ми, а до нас, българите), а защо не и в България. След Incognito и Brand New Heavies си мисля, че няма по-логично име от Jamiroquai, което да блесне на афишите на Sofia Jazz Peak, примерно. Все още не се чува нищо за това, но надеждата умира последна. Това е групата, повлияла много сериозно при оформянето на музикалния ми вкус и въпреки метаморфозите, които претърпя през годините в стилово отношение, си остава на едно от челните места в списъка с любимите ми групи.

Ето и как звучат сега на живо:



Между другото, днес, докато се подготвях за утрешния си фънки сет в бар "Motion", прослушах една част от винилите си на James Brown. Хрумна ми идеята скоро да направя едно трибют парти за Mr. Dynamite. Със сигурност ще го направя. На 5 март (партито ми Free The Funk) ще бъде репетицията за това събитие, а повече подробности ще разберете, когато наближи моментът. Дотогава - ето нещо от най-силните му години:



Peace & Funk

Няма коментари: