неделя, 28 февруари 2010 г.

Беше дълъг уикенд...

Здравейте. Уикендът наистина беше дълъг, но за сметка на това повече от приятен. Началото бе поставено от партито Thank God, It's Funkday!, чрез което моя милост за пореден път се опита да отдаде почитта си към големите имена във фънк и соул музиката. В петък посетителите на бар "Motion" станаха свидетели на първата ми крачка към LP-тата и 12-инчовите сингли. Досега пусках изключително и само 7". За следващия петък съм подготвил още от големите, така че бъдете там.

Искам да благодаря на всички, които дойдоха на специалното издание на предаването ми "45 оборота в минута" в арт салона на Радио Варна. Партито беше наистина супер, в залата не се пушеше и музиката беше основният фактор на събитието - какъвто беше и замисълът. Лейбълът Love & Happiness Music представи новия варненски проект The Rhythm Is Love, който включва селектор Стилиян и DJ Петер Петерсон. Двамата представиха уникални селекции, които мога да нарека с една дума: космополитни. Не робуваха на никакви норми и предразсъдъци, а направиха един разрез на клубната музика от последните 50 години - Funk, Soul, Jazz, Disco, Classic House, Soulful House, между които границите бяха толкова размити, че трудно се усещаха. Срещу входа от 3 лева посетителите получиха коктейл Куба Либре и бутилка минерална вода, а пушачите без ни най-малко недоволство излизаха на чист въздух, за да вдишат дозата си. Дори напротив - от мненията, които събрах сред феновете на никотина, се оказва, че те подкрепят напълно чистия от цигарен дим въздух. Благодаря ви, мили пушачи, ние сме с вас!
Но да се върна на партито. Излъчваше се директно онлайн в целия свят чрез сайта на Радио Варна, хората в залата искрено се забавляваха и по всичко (най-вече по мненията на самите посетители, които те по-късно споделиха с мен), си личеше, че Варна има нужда от подобен род събития. Аз съм на същото мнение.

Ето и няколко снимки от вечерта:


Кратък разговор с DJ Петер Петерсон...


...както и със селектор Стилиян


DJ Петер Петерсон в действие


Стилиян: музикален селектор или MC?


The Rhythm Is Love


Долу, при плочите


DJ Петер Петерсон и селектор Стилиян - back to back (или bag to bag?)


Парти хора!

Ами това е. Поставихме началото на една серия от събития, които си струва да изживееш.

P.S. Присъединете се към групата на радио предаването ми "45 оборота в минута" (което се подвизава в социалната мрежа под името The "45 RPM" Radio Show @ Radio Varna), за да сте в крак със събитията около шоуто. Скоро ще постна повече подробности около петъчното ми парти в "Motion", както и флайър за събитието.

Peace & Funk

Няма коментари: