неделя, 9 декември 2012 г.

Три от любимите соул и фънк парчета на Добо Мързов - в The Craig Charles Funk & Soul Show по BBC Radio 6 Music!




Детска радост - бенгалски огън. Имаше един такъв израз навремето. Но, по дяволите, страшно ми е готино! Точно като на малко дете.

Накратко: The Craig Charles Funk & Soul Show вече 10 години е най-слушаното радио шоу на BBC Radio 6 Music. Заглавието му достатъчно красноречиво говори за това кой го води и какъв е музикалният му профил. Признавам, че съм заклет фен (всъщност това вече съм го правил - в поста за компилацията The Craig Charles Funk & Soul Club).

Преди няколко месеца предаването стартира рубриката Spinage-A-Trois, в която слушатели споделят чрез имейл три от любимите си соул и фънк парчета. Съвсем случайно (тук леко долавям няколко иронични подмятания: да бе, да, случайно) попаднах преди две седмици на този мейл някъде във фейсбук, и тъй като две превъзходни ракийки вече бяха стоплили хранопровода и душата ми (а третата беше на път), реших и аз да споделя три от фънк и соул парчетата, на които се кефя. До днес дори бях забравил, че съм изпратил този мейл (отново ироничните подмятания), което направи изненадата ми още по-голяма, виждайки плейлиста на предаването.

Ако се питате кои са парчетата, ето ги:


Johnnie Taylor - You're The Best In The World / Columbia

 
The Tams - Be Young, Be Foolish, Be Happy / ABC


Earth, Wind & Fire - Africano / CBS

А ето ТУК можете да чуете въпросното издание на The Craig Charles Funk & Soul Show (от 08.12.2012), което обаче е валидно за слушане само 7 дни (т.е. до 15.12.2012 включително).

Радио Варна и BBC Radio 6 Music - вечна дружба!

Няма коментари: