неделя, 2 декември 2012 г.

PROVO - списание с послание


Pro, защото е не анти Anti. Още от дете моментът, в който два магнита се слепват, ми е харесвал много повече от този, в който се отблъскват. Чувството е подобно на това, което изпитвам, когато парчето от картонения пъзел застане на правилното място. PROVO е едно от хилядите парченца в живота ми, залепнали на точното място.

PROVO е новото (засега само) онлайн списание на България. Списвано от готин екип без никакви предразсъдъци и претенции, то е обречено да бъде онази сигурна лодка в медийното море от лайна, която се е запътила към един по-слънчев и по-спокоен бряг. Качвайте се, няма да съжалявате.

Както се досещате, аз също съм част от този екип и съм щастлив от този факт (за което също би трябвало да се досещате). Доверете ми се и прекарайте известно време с PROVO. В първите няколко броя моята задача е да ви запозная с по-големите музикални фестивали на България. Началото на този опит е тук,  а списание PROVO е тук.

Няма коментари: